lørdag 2. juni 2012

Silver Rug

Da er jeg tilbake etter en aldri så liten frivillig og til dels ufrivillig bloggpause! Jeg har nemlig en liten nyfødt baby og en fersk storebror å konsentrere alle mine tanker om- og har nytt dagene i fulle drag! Og bittelitt ufrivillig fordi mac`en har vært til reperasjon for 2. gang på under to uker.. 
Men nå ser det ut til at den er frisk igjen, og jeg starter opp med å vise dette fine teppet- eller rettere sagt en god, gammeldags fille-rye fra Nordal som jeg har siklet på lenge, og som fikk være med hjem etter en tur i byen i feriepenge-rus! Teppet har fått plass på soverommet, og skal bli godt å sette føttene på når gulvene blir vinterkalde! Teppet består av en kombinasjon av super- myke skinn og sølvtråder, og finnes i to varianter; et med litt varmere kobber-toner, og et med litt kaldere grå- og sølv-toner slik som mitt. Kommer i flere størrelser, dette er 75x150 og koster 299,- hos Hus&Hage her i Drammen. Får litt Marokko-vibber av det, og jeg kunne forøvrig gått bananas blant alt som er i finne i Nordals fine varesortiment! Du kan bla i PDF-katalogen her!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...