torsdag 7. juni 2012

My week@ Instagram!




























































































De siste ukene har naurlig nok vært preget at vi har en fått en liten baby i hus, og det synes nok også på Instagram`en! Men et par andre fargeklatter av noen begivenheter har også klart å snike seg med, og jeg oppsummerer høydepunktene:

Stolt og omsorgsfull storebror som kom på sykehuset for å besøke den lille broren sin.  Jeg hadde gledet meg sånn til å se Oscar da jeg lå på sykehuset, og dette ble kanskje et av de fineste øyeblikkene i mitt liv!
*
Ingen kan lage istand til fest som våre venner i Sande: barnebursdag som inkluderte både cupcakes, trampoline, hoppeslott, sukkerspinn- OG popcornmaskin!
*
Lupinene har karret seg frem i grøfta og jeg plukker med meg hjem!
*
Besøk av fetter Elias og Tante E <3
*
Oscar er klar for å gå sommeren i møte med eplegrønne converse på beina
*
Vi har nytt noen fine dager med vårt nye familiemedlem og med Pappa hjemme i permisjon, trilleturer i sola og cafébesøk
*
Og endelig fant jeg det eneste som maglet i Drammen: en kjempegod frappe mocca!
*
Så var også Sophie la girafe i hus!

1 kommentar:

  1. Fin fin mix! Blir så fine på instagram! Ønsker litt fler bilder av den minste som vokser så fort!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...