fredag 29. juni 2012

Ny Instagramuke!

Deler nok en gang noen bruddstykker fra hverdagen i form av bilder fra Instagram, da mitt høyt elskede 50 mm- objektiv dessverre har gått i stykker. (Og siden det av alle steder i verden er kjøpt i Singapore kan det ta sin tid før jeg får skaffet meg et nytt...)  Å, som jeg savner å knipse i vei med linsa som fanger masse lys og små detaljer- og ikke minst dybdeskarpheten som gjør bildene ekstra fine med sine blurry bakgrunner... Enn så lenge trøster meg med Iphonen som virkelig får kjørt seg, og livet på Instagram som blir relativt hyppig oppdatert!
I morgen setter jeg meg på toget med gutta boys til søstern min og familien på Osterøy, Småland- en koselig gård på en nydelig øy, med både hester og kuer og en tøff traktor- og der verdens fineste hus befinner seg! Så se ikke bort fra det havner noen bilder på bloggen derfra!
Her er noen øyeblikk fra uka som gikk:


































* Tur 1:Langs Akerselva og lunsj på Løkka med god venninne. Skravling og amming på ca. hver benk.
* Sofakos! Nyter hvert sekund og minutt av tiden som går så altfor fort.....
* Tur 2: Luksus å komme seg ut på kvelden når begge barn er i seng! Nyte kveldssola i åsen!
* Tur 3: Ahh, sommer og permisjon! Nytes i selskap av en god iskaffe.
* Kul dude!
* Man blir oppfinnsom av å få et lite søsken og flink til å leke selv! Her med valp.
* Takk for at man har gode venninner som setter seg i bilen kommer helt fra Oslo for å gå kveldstur med mor. På Oscarstien.
* Ta et strå og tre det på!
* Salg i byen! Koselig bytur med Monne og fine ting fra Mini-a-ture ble med hjem til halv pris.
* Både ostekake og tiramisu ble inntatt på lunch på Condelica
* Prosjekt slutte med bleier vol.1: Det belønnes med klistremerker på henholdsvis tisse- eller bæsje arket på do-døra
*Tur 4: Langs elven- Union og papirbredden- Ypsilon bro
*Hils på Herman! Gutten som fikk nytt navn 4 uker gammel da Mammaen og Pappaen ikke klarte helt å bestemme seg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...