mandag 25. juni 2012

Erta Berta!

På tide med litt Drammensreklame igjen, og siden jeg for tiden befinner meg i permisjon, ammetåke, barsel og baby-modus passer jo ingenting bedre enn å starte opp med et aldri så lite besøk innom Erta Berta! Drammens fineste barnebutikk ligger i Nedre Storgate/Schwenckegata, og bak kassa finner du den alltid så blide og hjelpsomme innehaveren Kathrine! Hun har drevet butikken i 2 år, og ved påsketider flyttet hun hele butikken inn i nye, store, freshe og ny-oppussede lokaler som er fylt til randen av de fineste små klær og sko, stæsj og tilbehør for gutter og jenter mellom 0-14 år. Erta Berta fører merker som bl.a. Molo, FUB, MarMar, Wheat, min personlige favoritt Petit Bateau- og mye, mye mer!! Her kommer et lite bildedryss fra butikken som jeg anbefaler alle å avlegge et besøk dersom du skulle være så heldig å befinne deg her i Drammen by! I tillegg er salget  igang- så her bør det være mye fint  å finne til en rimelig penge!!!
Det er nesten så man skulle ønske at man var mellom 5 og 10 år igjen....Her hadde jeg gått bananas om jeg var liten jente! -Strikker, smykker hårbøyler, og masse annet fin-fint dilldall i rååååsa- og de fineste små tyllskjørt fra Angels Face. Hadde det ikke vært for at jeg er guttemamma kunne jeg nok lett gått amok i denne avdelingen i voksen alder også!




Stort utvalg ikke bare i klær og sko, men alt fra leker, spill, matbokser, servise, kopper og bestikk, kosedyr, osv, osv, osv.. Er du på leting etter en barselgave, bursdagspresang, eller til og med en dåpsgave er dette stedet! Og hvor søtt er ikke dukkehuset til kaninen Maileg med små møbler til og det hele......??? Sjekk ut de Tolix-inspirerte stolene lille Maileg sitter på..... Selv er jeg imponert over det kreative interiøret; og lar meg inspirere av fargene, tapetet, alt krims-kramset bak kassa jeg ikke kan se meg helt mett på- og morsomme idéer med ting som henger ned fra taket- til de forskjellige installasjonene rundt om i butikken. -En ekte shop- in- shop opplevelse, der du går rundt på oppdagelsesferd og bare har lyst på noe med deg hjem i en fin papirpose!
Skjørtet fra Angels Face i den populære fargen "Tea Rose". Disse gikk som varmt hvetebrød, men jeg vet at de er på vei inn igjen i butikk! Se link over for flere farger og størrelser. Men her må du nok være rask på labben, jeg var så heldig å få kjøpe et av de aller siste til en venninne- og de kommer nok til å forsvinne like fort ut igjen! Du kan følge Erta Berta på Facebook her og bli oppdatert på updates, salg og nyheter!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...