onsdag 18. januar 2012

Litt nytt

Av og til trengs det litt nytt påfyll, også på møbelfronten. Med lysere dager i sikte merker jeg at jeg avreagerer litt mot jul og mørketid med å fylle på med lyse pasteller og friske blomster, og at lukten av granbar og pepperpaker må vike for duften av liljer. Fikk gjort noen skikkelige kupp på IKEA, så har du planer om forandring og fornyelse i det nye året bør du sjekke hva du kan finne på salg nå i Januar og Februar. Ikke ofte det som står på min ønskeliste er å finne til sterkt reduserte priser, nemlig.







Vedkurv fra Bolina laget av resirkulert bildekk. Julegave fra meg til den i huset som bærer ved.. Lurt;-) Krus i pastellrosa fra IKEA, 15,- pr. stk. Og løp og kjøp om du har planer om ny TV-benk- i disse dager selges alle TV-benker til 30% avslag på IKEA Slependen. Jeg fikk denne modellen, Liatorp, til 1300,- satt ned fra 2000,-. Ble dog straks fornyet med noen lyseblå knotter jeg hadde liggende fra et prosjekt som aldri ble noe av. Og melder du deg inn i IKEA Family betaler du bare 498,- for denne Expedit- hyllen. (Ordinær pris 800-900 kr.) Dagens stalltips fra meg der altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...