onsdag 4. januar 2012

2011-Collage


2011 var året da begivenhetene bokstavelig talt sto i kø, hvertfall på det private plan...  Og det er året hvor bloggen ble til. På en regnfull, kjedelig feriedag satte jeg meg ned med det som skulle bli Syrinveien 3. Det var den 22. Juli, og senere den dagen smalt det i Oslo og på Utøya. Jeg kviet meg lenge for å dele et så "overfladisk" tidsfordriv i ukene etter terrorangrepene, selvom jeg faktisk må si at føltes både befriende og godt å ha noe annet å sysle med og fokusere tankene på i "nyhets-tåka" i dagene og ukene som fulgte.

Likevel var jeg ganske produktiv, og publiserte 10 innlegg på rappen for å bli tatt opp som medlem på Norske Interiørblogger. Etter mange runder med meg selv delte jeg endelig min nye hobby med venner, bekjente og Facebook- venner. Mange tanker gikk rundt det å dele så mye av privatlivet mitt på nettet. Jeg inngikk et kompromis med meg selv om at bloggen skulle være en reinspikka interiørblogg, og ikke omhandle så mye hverdagsliv og personfokus. Syrinveien 3 har utviklet seg til å bli en hyggelig, morsom og kreativ hobby jeg er glad for å kunne dele med andre.

Også selve huset Syrinveien 3 har gjennomgått omfattende forandringer i året som gikk; soverom har blitt pusset opp, gamle vinduer her i 1. etg blitt skiftet ut, og huset fremstår i ny drakt etter å ha blitt malt hvitt utvendig. Flere spennende prosjekter står for døren i 2012, så velkommen inn- håper dere fortsetter å titte innom i dette året også!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...