onsdag 11. januar 2012

- Heng det frem!

Jeg lever langtifra noe liv i sus og dus, men noen helt få ting inngår i min samling av ekstra fint jordisk gods. Hverdagen gir (dessverre/ heldigvis, alt ettersom..) ikke rom for å velte meg i luksusartikler, men de tingene som er spesielt fine liker jeg å henge fram!

Og jeg skal ikke stikke under en stol at materialisten i meg rett og slett blir glad av å omgi meg med vakre ting, men de har også en betydning. - En spesiell gave, noe fint jeg har kjøpt til meg selv som en klapp på skulderen, noe jeg har spart til, eller noe som er arvet.. For hvem har sagt at vesker, smykker, klær og sko ikke kan være en del av interiøret? Jeg har min egen, lille utstilling der jeg bytter om etter hva som inspirerer meg, noe nytt og fint- eller humør, årstid og innfall. Akkurat nå er jeg visst som skjæra; svak for gull, sølv og alt som glitrer og skimrer- og tar med fangsten hjem til mitt lille rede:-) 
Interiør kan være så mangt, så har du noe ekstra fint- så heng det frem!






Skapet er arvegods med dekorpapir fra Norway Designs og lysslynge fra Åhlens. Drivved-henget er mekket selv av et stykke drivved hengt i kroker med fisketråd. Paljettbesatt toalettmappe Lisbeth Dahl, fløyelstrukkede hengere fra Søstrene Grene, ugleknagg fra Bolina og esker i fattigmannssølv fra Bloomingville/Fru Bruun.







3 kommentarer:

  1. Hei, så fint du har dekorert, det passet fint :-)

    SvarSlett
  2. Takk skal dere ha! Elisabeth, du har jo mye frint hengene framme du og, da:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...