torsdag 26. januar 2012

Kreativt kick

Jeg er i periodevis venn med symaskinen. Har noen svært så kreative og produktive faser, men også perioder der symaskinen står i konstant dvale. Så når jeg endelig får ånden over meg resulterer det som oftest i en real produksjon! Tar med meg litt inspirasjon hist og pist fra ulike interiørbutikker, og selvet kicket utløses alltid etter et besøk på Stoff&Stil. Jeg går fort lei interiøret rundt meg, og skifter puter ofte- noe som kan bli dyrt i lengden om man ikke tar nål og tråd i egne hender! Har også lett lenge etter et stort, grått skjerf  i myk ull- jersey. Ble kjempeglad da jeg fant akkurat det stoffet jeg lette etter! Så da er det vel bare å kaste seg over symaskinen når lysten og inspirasjonen først har meldt seg og kreativiteten strømmer på! 














2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...