mandag 3. september 2012

Tapebokstaver og mummikopptyv

Farlig å ha noen ruller med fargerik tape i hus i kombinasjon med litt for mye tid til overs- og denne gangen var det kommoden i gangen som fikk gjennomgå, med forbokstaven til husets 4 beboere på hver sin skuff. 
Kommoden er skoskapet "Hemnes" fra IKEA, men huser istedet ting som luer, votter og vanter.
Som ble piffet opp med et par strøk høyglans maling i fargen "Chi" og nye knotter. 
-Veldig praktisk til en liten entré med kanten oppå til å legge fra seg post, nøkler og annet stæsj- dessuten et fint sted å sette fra seg kaffekoppen. Jeg er nemlig av typen som liker å vimse rundt med kaffekoppen på morgenkvisten og da står denne svært beleilig til! 
Liker også å låne mummi-koppen til min lille sønn, noe han kan bli ganske så arg for, så det hender jeg tjuvlåner den litt når han har gått avsted til barnehagen. Men kaffen smaker liksom ekstra godt oppi den- så spørs om jeg ikke må gå til anskaffelse av en helt, egen mummi-kopp jeg også!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...