lørdag 22. februar 2014

Kalkmaling


Denne uken fikk jeg endelig testet kalkmalingen fra Pure&Original som vi fører på Bolina, og jeg ble superfornøyd med resultatat!- Og ikke minst valg av farge siden jeg har grublet litt frem og tilbake på nettopp dette, for med så mange fine farger er det vanskelig å bestemme seg.. Jeg fikk bare lyst til å male ennå mer med denne kalkmalingen som til tross for sitt industrielle og sement-aktige utseende gir en utrolig lun og fin effekt! Jeg brukte fargen "Silver Like" og hvordan jeg gjorde dette, sammen med en rekke nyttige tips kan du lese inne på Bolina-bloggen!

2 kommentarer:

  1. Lekkert. Det blir en sånn dempet stemning med denne malingen. Beroligende og godt :)

    SvarSlett
  2. Nydelig. Har lurt på kalkmaling her i huset også ;)
    Elsker puten med gull forresten !
    Fin søndag ;o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...