lørdag 8. mars 2014

Soverom i siste liten



Lyst og luftig, stort men personlig, hvitt men koselig, svalt men likevel lunt, mykt men også stramt. Eeegentlig skulle dette rommet være hvitt og grått og kjemisk fritt for farger, men det klarer jeg ikke helt, og små stikk av farger, rare tapeter og figurer har likevel sneket seg inn... Jeg elsker å tasse rundt barbeint på mine hvite gulv, og jeg MÅ bare ha det hvitt rundt meg når jeg skal sove, noe annet går rett og slett ikke, tilogmed sengetøyet er også nødt for å være hvitt. Og med dette rekker jeg akkurat å hive meg på månedens utfordring på NIB, som selvsagt er soverom- og soverom er noe interiørdamer kan- bare ta en titt HER! om du trenger inspirasjon til ditt eget soverom!

Gulv og vegger malt i Jotun "Chi", og vegg bak sengen malt i kalkmaling fra Pure&Original i fargen "Silver Like"

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Og så fint med teppet du bruker som hodegavl !!
    God søndag :-)

    SvarSlett
  2. Mange fine bilder og herlige fargeklatter :)
    Klem -Anja-

    SvarSlett
  3. Så herlig bilder! Og det neonrosa lyset var utrolig kult, har bare sett det i duse farger før, men dette var jo skikkelig sprekt :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...