lørdag 1. februar 2014

På tapetet!


Nytt år og alltid moro med ny utfordring på NIB, og spesielt siden jeg ikke fikk deltatt forrige gang med vårt halvshabby, men akk så koselige kjøkken- da tema var nettopp kjøkken..! (Nytt kjøkken på står forøvrig nettopp på tapetet i nærmeste fremtid- så følg med, kjøkkeninspo kommer!)

Men månedens utfordring er "Tapetinspirasjon", og siden vi ikke har en eneste tapetsert vegg her i huset, bidrar jeg likevel med litt kreativ bruk av tapet-rester og dekorpapir, som her i huset er brukt til så mangt!

Det gamle arvede skapet er dekorert med tynt, håndlaget batikkpapir fra Tine K Home/Bolina, og festet med washitape i tilfelle en skulle gå lei.. Både vimpelrekken og hyllene er laget med rester av ulike tapeter og dekorpapir fra Norway Designs, som har masse fine papirprints i tjukk, god kvalitet!

Jeg drømmer om å tapetsere en vegg en vakker dag, men er så ubesluttsom av meg at jeg vet nesten ikke hvor jeg skulle begynne, men deler gjerne noen tapet- favoritter:

Fine Little Day - her er favorittene "Gran" og "Mountains"

Ferm Living- masse fine tapeter, spesielt til barnerommet.

Wallpapersfromthe70s.com- Alt fra retro til rokokko!

Eijffinger - Tapet-heaven!

Retro Villa - Verd et besøk, også i fysisk forstand, i den lille, koselige butikken i København!

2 kommentarer:

  1. Så fine tapetideer! Tøffe de hyllene.
    Lykke til i utfordringen! ;)

    SvarSlett
  2. Life N Colors is the best online shop for customised wallpapers for walls for homes and offices in all major cities in India. We have 3D wallpapers, kids room wallpapers, customised, floral, wooden, stone, Vinyl, brick look wallpapers.
    wallpaper online India

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...