onsdag 12. juni 2013

DIY- bokhyller til barnerommet







I dag har jeg vært så heldig å ha superhyggelig besøk av en journalist og en fotograf fra Bolig Pluss, og anledningen ga meg det siste sparket bak som jeg trengte til å få gjennomført en idé jeg har tenkt på lenge; bokhyller til barnerommet med dekorpapir bak!
DIY- oppskrift på dette og mye, mye mer fra Syrinveien 3 blir å finne i September-utgaven av Bolig Pluss, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og vente på resultatet som kommer på glanset papir over sommeren!

3 kommentarer:

  1. Veldig stilige hyller :) Så utrolig gøy med journalistbesøk, gleder meg til å se både diy-tips og det hele :)
    Ha en flott kveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Så fine hyller, jeg har også lenge hatt planer om å gjøre det med hyllene på barnerommet.
    Men får ikke ut fingeren dessverre. Hva brukte du, hvordan lim?

    Så gøy med journalist på besøk da;)

    -malla-

    SvarSlett
  3. Hei!
    En kjempegod idé dette med dekor bak!
    Jeg har lenge tenkt på å henge opp lignende hyller på eldstemann sitt rom, og nå skal jeg vente til høsten, lese Bolig Pluss artikkelen din og muligens gjøre det samme:-)

    Fortsatt god helg!
    Klem Anne/ mine fiine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...