tirsdag 3. april 2012

NIB- Utfordring April: Colour Addict







Ja, jeg er har skikkelig colour addiction! Hver gang jeg blar i interiørmagasiner og ser gjennomgående hvite og gjennomførte hjem ergrer jeg meg alltid over at jeg ikke klarer å ha det slik- å konsekvent la hvitt og bare hvite ting dominere interiøret. Men jeg har kommet fram til at jeg rett og slett er en person som er avhengig av å omgi meg med farger! I min hvite, nøytrale base pøser jeg på med små stikk av forskjellige farger, og dras som en magnet mot spesielt noen av dem; sjokkrosa, neon, sølv, sennepsgul, mintgrønn, turkis, lilla og alle varianter av pasteller er gjengangere her i Syrinveien 3. 


Farger gjør meg glad:-)

7 kommentarer:

  1. Kjempefint bidrag!
    Likte så godt speilet(tror jeg det er..?)

    Lykke til!
    -Amalie

    SvarSlett
  2. Takk og takk:-) Marrokansk speil fra http://www.lillebuddha.no/

    SvarSlett
  3. MÅÅÅÅÅ ha den vesken! min favoritfargen..

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder, og veska er jo bare til å misunne:)

    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  5. Herlige farger og herlig bidrag!
    Ønsker deg og dine en riktig fin påske. I dag strålte sola her. Så herlig! Litt arbeid ute har blitt unnagjort og nå er det bare ferie :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar, dette var ett flott bidrag :) digget fargebruken :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...