lørdag 14. april 2012

Details; Yttergang





Knaggrekke LAMA/ Home&Cottage. Interiørbeis i fargen "Patinagrå". (Eller platina-grå som slasken på Montér trodde den het, og sto fast på at den ikke lot seg blande ettersom den ikke var å finne i Jotuns fargekart...) Planen var egentlig bare ett strøk, men vi gikk til slutt for to da panelet var av en rimelig variant som hadde litt ulike farge-toner, bl.a. et litt rød-aktig skjær. Veggen ble derfor veldig skjoldete med bare ett strøk. Jeg har aldri brukt beis før, og vil gjette at ett strøk egner seg best for panel som har en lys og jevn farge, eller evt. beiset i en lys farge først. Du kan ta en titt på Jotuns fargekart over interiørbeis her!

1 kommentar:

  1. Heisann! =)

    Eg ELSKAR den fargen du har brukt på veggen! Så fint den stod til alt det lyse. =)

    Tusen, tusen takk for bloggawarden! =)

    Eg har no laga innlegget viss du ønsker å ta ein titt på bloggen min. =)

    Uansett vil eg ønske deg ei riktig god helg, og takk igjen! =)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...