søndag 8. april 2012

Mobiloppdatering fra entreén: Mintgrønne gulv og hvitere vegger



Grønne Gulv Vol II: Ja- da var vi igang igjen, denne gangen er det vår mini-lille entré som er under oppussing og fungerer som forsøkskanin i jakten på den riktige grønn-fargen til kjøkkengulvene. Valget falt på trestjerners gulvmaling i fargekode S0507-B80G. Bildet viser kun et strøk, gleder meg til å se ferdig resultat! Også veggene har fått ny farge- fra Egghvit til favoritten Chi- i høyglans denne gangen. Ikke alle deler min mening i nødvendigheten i bytte av hvitfarge, men den gamle fargen ser jo skitten-gul ut i forhold!! Noen som ser forskjellen? Det gjør ihvertfall jeg! Blir fint:)

5 kommentarer:

  1. Stor forskjell på hvitfargene :) Og spennende med ny farge på gulvet!

    Har et spann med gulvmaling stående her jeg og, men det er til trappa :)

    Fin søndag til deg :)

    SvarSlett
  2. Alle hvitfarger i oljemaling gulner etter en stund selv om det brekt i annen farge så gjør seg med en liten makeover av hvitfargen da:D Ble stor forskjell!
    Takk for koselig hilsen inne hos meg, la ut fargene da jeg har savnet det selv når jeg har lett rundt på nettet.
    Så tilfeldig at jeg bor i nabobygda di, Lier:)

    Ha en finfin avslutning på påsken!

    SvarSlett
  3. Hi, hi! bra jeg har noen som tenker det samme som meg! Lykke til med gulv til TreToEn og trivelig med en nabobygding Fru Føreland! Stas å slippe å lete etter fargekoder/navn når man finner noe man liker:-)

    SvarSlett
  4. Oppdaget bloggen din i dag og har lagt meg til som følger! :) Syns gangen din ble kjempefin, morsom farge du har valgt til gulvet, den gjorde seg! Jeg skal begynne å male stua i morra, gleder meg til å starte opp! :)

    SvarSlett
  5. Velkommen inn!! Hyggelig å høre- følg med, strøk 2 males i kveld, satser på at det blir bra:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...