tirsdag 21. januar 2014

Featured in...STYLE Interiør!


Endelig er første utgave av det splitter nye interiørmagasinet STYLE Interiør ute, og jeg er både stolt, glad og ikke minst beæret over å få være med i denne aller første utgaven! Og i meget godt selskap av en rekke kjente mote- og interiørbloggere. Celine Aagaard aka Hippiehippiemilkshake & co har og klart å lage nok et fantastisk bra magasin- denne gangen med masse fin interiørinspo! Jeg har blitt intervjuet av journalist og moteblogger Janka Polliani om mitt favorittrom, og hvordan du enkelt kan innrede ved enkle grep og min stil.

Løp og kjøp!!

3 kommentarer:

  1. Kjempe bra magasin. Jeg la ut nettopp ett innlegg nesten likt ditt hihi ;o)
    Nydelig hjem du har ;o)
    Klem Elisbeth

    SvarSlett
  2. Å DET VAR SÅ GØY Å LESE OM DEG
    HERLIGT BLAD
    AMBEFALES VIRKELIG
    NYT DAGEN
    SØTESTE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. … og takk og pris for det, for da fant jeg den flotte bloggen din!! :-D
    Gleder meg til å bli bedre kjent med deg, håper du får en deilig søndag:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...