fredag 22. februar 2013

Mitt fineste morgenøyeblikk


Jeg kunne sagt nybrygget filterkaffe på brygga etter et morgenbad på hytta om sommeren. Eller en café au lait på en fortauscafé i Frankrike i selskap av en fersk baguette og en sjokoladecroissant.
Eller rett og slett en hjemmelaget iskaffe på verandaen en varm junimorgen.

Men jeg velger hverdagene som til tross for stress og mas, trass og gris likevel gir meg de fineste morgenøyeblikkene. Spesielt når man er i permisjon og kan spise sene og lange frokoster med de små guttene sine, for så å komme hjem etter en frisk start på dagen etter levering i barnehagen (som innebærer en aldri så liten tur til skogs...) og ta en litt sur kopp IKEA- kaffe fra vår godt brukte Moccamaster. I selskap av en februarsol som stråler om kapp med denne lille finingen her. Som jeg er så heldig at jeg skal spise lange og sene frokoster sammen med i ennå noen måneder til:-)

Med dette innlegget melder jeg oss på NIB´s´s utfordring "Ditt fineste morgenøyeblikk" i samarbeid med Nespresso der vi er med i konkurransen om å vinne en Nespresso Maestria kaffemaskin!
Som vi virkelig, virkelig kunne hatt bruk for.....:-)

Heia oss! Og heia hverdagen!

2 kommentarer:

  1. Så flott bidrag... Permisjon er gull! Lykke til i utfordringen. Hilsen Tonje !

    SvarSlett
  2. Flott bidrag! Digger det svarthvite og blåbær er sååå godt : ))
    ...og, sjarmerende gutt :D

    ha ei fiiin uke,
    hilsen Silje.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...