torsdag 24. januar 2013

Moroccan


Speil//Lille Buddah, Sandaler//Palma, Esker//Søstrene Grene, Antikk pipe//Vestkanttorget, Teglass fra gamle Shabby på Frogner. (Savner den butikken...)

Blir liksom aldri helt ferdig med å la meg inspirere av dette landet jeg aldri har vært i. Altså Marokko. Jeg synes fortsatt de Marokkanske teglassene jeg kjøpte for sikkert 10 år siden er like fine i dag, og både Marokkanske fliser til nettopp denne entréen, samt brudeteppe og puff står nesten like høyt oppe på ønskelisten som en tur til landet selv.
Inntil det blir en realitet får jeg nyte synet av det Marrokkanske nipset mitt som atter en gang har returnert gangen.

Forresten er Syrinveien i finalen i Januar-utfordringen "From Within" på Norske Interiørblogger. Blir veldig, veldig, veldig glad for akkurat DIN stemme! Du kan stemme HER!

5 kommentarer:

  1. så hærlige bilder... jeg har akkurat innredet loftstua litt i denne stilen... men trenger mer nips... men ikke lett å få tak i her på landet... må t byn.. :)

    du er kjempeflink... *stemmer på deg*

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Så koselige detaljer :) Fikk litt reiselyst her jeg sitter!
    Ha en fin kveld :)
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Du er så flink til å ta bilder!
    Motivene dine er spennende og fine å se på!
    Inspirert!!

    God fredag!!

    SvarSlett
  4. HERLIGE BILDER!
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Heisan
    Aller først; gratulerer med finaleplassen! Jeg likte bildene dine veldig godt! Nydelige fargesammensetninger også oste de av glede.
    Fine bilder her i dag også. Jeg elsket også disse marrokanske glassene og har noen igjen enda. Forøvrig har jeg vært i Marokko og nabolandet Tunsisia som også har mye av den samme stilen.
    Mye fint i disse nord-afrikanske landene. Skal jeg være helt ærlig trivdes jeg ikke så godt i Marokko. Mulig det var tilfeldig men vi ramlet bort i så mange truende fyrer som prøvde å få med oss i diverse skinnbutikker osv. og ble utskjelt gang på gang om vi ikke handlet.
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...