torsdag 17. januar 2013

Funn fra finn: Funkisperle på Konnerud

Jeg starter opp det nye året med en liten "spalte" her inne, nemlig fine funn fra finn.
Og da snakker vi boliger. Fine, flotte, pene, lekre, rare, spennende boliger som er ute for salg her i Buskerud.

For det skjer mye spennende på boligmarkedet her i Drammens- området, og prisstigningen i Drammen er en av de høyeste på landsbasis. Jeg er en av de som elsker å sitte å lete på finn.no, og tråler alt fra funkisboliger, totale oppusssings-objekter, småbruk, kråkeslott- til bygårdsleiligheter, tomter og 70-talls hus.

Fremover tenkte jeg å lete frem noen perler fra finn og dele med dere, og da passer det jo fint å begynne i dag med nettopp denne funkisvillaen på Konnerud som har blitt trukket frem i selveste New York Times. Se bildegalleri her, eller les saken på dt.no. Hadde jeg bare hatt 8,7 millioner til overs hadde jeg glatt gått for denne, tatt med mann og unger og flyttet sporenstreks opp på Konnerud for litt Californian living. Har nemlig ingen problemer med å se meg selv tusle rundt i en stråhatt en varm Juli- morgen og mixe meg en smoothie i blender´n på dette kjøkkenet:

Se annonsen i sin helhet og bilder fra dette fantastiske hjemmet på finn.no. Jeg får regelrett vann i munn  av dette huset; betongen, flatene,lyset, trappa, badet- jeg trenger neppe å si mer. Jeg dør.

4 kommentarer:

  1. Fantastisk hus! Men dessverre skikkelig kjip beliggenhet (bor selv på Konnerud). Tipper du hadde funnet noe mye finere for dine 8,7 mill ;)

    Siri
    (sirtho på Instagram)

    SvarSlett
  2. Å??? Det visste jeg ikke. Regnet liksom med at denne var selveste rosinen i pølsa oppe på Konnerud, men må innrømme at jeg ikke er særlig kjent der oppe. Får se om jeg klarer å bruke de 8,7 mill på andre ting, Sirtho:-)

    SvarSlett
  3. Dere skal flytte til Åssida dere vet du:-)
    -Ellen :-)

    SvarSlett
  4. Hmmmmmmm, troooor vi holder oss her på Bragernes, Ellen:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...