mandag 5. mars 2012

NIB- utfordring Mars: This is me- here I am!

Månedens utfordring på NIB inviterer til å vise frem et selvportrett av deg selv- gjennom interiøret ditt! Så her er jeg altså;
Kanskje ikke så rosa, dus og pastellfarget og feminin i virkeligheten som i interiøret, men tror dette sier litt om meg; jeg føler meg som et komplekst og sammensatt menneske med flere rom og sider, og dette gjenspeiler kanskje interiørstilen min;  litt nytt, litt gammelt, både billig og dyrt, sart men hardt, nøytralt men fargerikt, nostalgisk men moderne,  klassisk med en tvist..
Og om jeg hadde vært et hus tror jeg at jeg ville vært som Syrinveien 3- et eldre hus med en gammel sjel, men i ny og moderne drakt fra topp til tå! Mange rom med forskjellig innhold; et rotete loft, en ryddig stue, og plassert i høyden med sydvendt balkong så jeg ut kan skue - uten å gå glipp av noen verdens ting! Sentralt beliggende, med både marka og byen i umiddelbar nærhet!
Intet selvportrett uten "A". Ikke meg, men likevel en svært vikig del av meg. A symboliserer trygghet, er min stabile motpart og klippe i livet som jeg er fullstendig avhengig av!

9 kommentarer:

  1. Så artig bidrag - fine bilder og artig tekst! Hørtes ut som et bra hus å være det!

    Herlige sammensetninger:-)

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg, så artig tekst! Digger både stolene og teppet!

    SvarSlett
  3. Hi, hi- tusen takk dere:-) Var så utrolig mange fine bidrag denne gangen, og dere er blandt de beste alle sammen!!!

    SvarSlett
  4. Liker, liker liker. Både farger og sammensetning, nydelig :)
    Her vil jeg gjerne være med videre, legger meg til som følger jeg :)

    Klem Linnea

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig å høre-velkommen!

    SvarSlett
  6. Så utrolig lekre bilder av nydelige detaljer! Supert bidrag! Og så morro å finne denne bloggen. Legger meg straks til som følger :)

    Fortsatt fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  7. Så fine bilder! Liiiker sølvboksene og de fine kinalampene eller hva det er ;)

    Lykke til!
    klem

    SvarSlett
  8. Utrolig kule bilder! Det første der blir jeg ikke overrasket om jeg ser igjen senere i konkurransen.
    Flott blogg du har, denne vil jeg følge videre. La meg til som følger hos deg jeg:)
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...