fredag 14. oktober 2011

Hos fru Bruun-Del II

Blir nesten en liten mini- føljetong dette her, for her kommer del to av besøket mitt hos Fru Bruun:-) Oppfordrer alle som har muligheten å legge lørdagshandelen om denne butikken, hvem vet- kanskje du finner en fin julegave, eller noe å sette på sin egen ønskeliste til jul? Skader jo ikke å være tidlig ute.. Litt interiør snek seg visst med i dette innlegget også, og noe av dette står definitivt på min ønskeliste:


På min ønskeliste: Bøker, bøker, bøker!!Får aldri nok!!! Er litt boksamler på vegne av sønnen min og, så barnebøker står også på lista;-) Også håndlagde notisbøker, og deilige duftlys fra Kobo. Og pssst: burde egentlig holde det for meg selv , men dette fiiine over-sized grovstrikkede pleddet fra Anouska er satt ned fra 2250 til 1799!!!Førstemann til mølla!!!
Klær og smykker: Fru Bruun har masse fint å velge i, også i sko, klær, barneklær, smykker, såper og kremer! Fører bl.a. merker som Kaffe, Anouska og Noa Noa Kids


Delikatessevarer: Her finner du et rikt utvalg av utallige te-sorter, kaffe, knekkebrød, oljer, balsamico, pesto, pasta, osv, osv. Fru Bruun har mange matvarer for deg som fortrekker et økologisk alternativ!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...