tirsdag 30. april 2013

Sommerdrømmer





På slike varme vårdager som i dag- og som helgen som gikk tidvis også kunne by på- værer jeg at sommeren snart er i anmarsj- og det skulle ikke mer til enn en bodylotion med herlig duft av kokkos, en rosa is med tuttifrutti-strø på, og grilling i sola med masse fine mennsker- for å sette sommerstemninga i sving for denne jenta:-) Bodybutteret er fra Bodyshop og er forøvrig å anbefale! Vinteren forsvant fryktelig fort synes jeg, og om under tre måneder kan jeg både ta morgenbad fra brygga nede på hytta, og ligge å sole meg under palmene i Frankrike, mens glade barn leker i sanden (det er hvertfall scenarioet jeg ser for meg akkurat nå, så gjenstår det å se hva som kommer til å utspille seg i realiteten......)

Jeg går gjerne denne sommeren i møte med hvit hippiekjole og lange maxiskjørt, drømmer om å ligge og sløve i en heklet hengekøye, tasse rundt på stranden i leopard-espadrillos og stråbag, klemme meg inn i en fresh og fargerik bikini, og smykke meg med noe snasent rundt halsen i sommernatten. 

I tillegg blir mitt neste prosjekt å gjøre noe ut koselig ut av vår lille balkong/veranda/terrasse/altan (hva er egentlig riktig i vårt tilfelle....?!) Og  håper og tror jeg lander på en mellomting mellom de to bildene nederst her!




3 kommentarer:

  1. Takk for fin blogg! Vet du hvor den hvitekjolen er ifra?

    SvarSlett
  2. Hei Mia! Sorry sent scar... Du finner den her: http://www.vixpaulahermanny.com/catalog/categories/resortwear/dresses/solid-white-jessey-linen-dress/?medium=HardPin&source=Pinterest&campaign=type56&ref=hardpin_type56

    SvarSlett
  3. tar gjerne alt takk...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...