fredag 29. mars 2013

Årets farge!


Fargerike har kåret lilla til "årets farge", og med disse bildene slenger jeg meg på konkurransen "Årets Interiørtalent" i regi av Fargerike og Elle Decoration.

For meg har lilla blitt en tidløs klassiker som liksom aldri går helt av moten, siden den opptrer i så mange varianter- og jeg er spesielt svak for syrintoner, og en litt skitten-grå-grumsete variant av fargen.
(Som er ganske klart og tydelig utifra utformingen her på bloggen....!)

Nå har altså fargen gått hen og blitt kåret til årets farge, og i den anledning har jeg forsøkt å style noen stilleben med fargen i hovedrollen, i form av min syrinfargede lenestol fra Nordal, en dus og småblomstrete rislampe, og en plommefarget genser fra Acne. -Sammen med noen lekne elementer i form av prikker og sjokk- og tyggis varianter av rosa; som jeg liker å se på som de små, viltre småsøstrene- og tenker at lilla er den litt mer rolige storesøsteren!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...