tirsdag 19. mars 2013

Påskepynt og finaleplass!

Tradisjonsmenneske som jeg er kan jeg fort gå i den fella og begynne pyntingen i overkant tidlig, slik at jeg nesten går lei før det hele har begynnt. Men heller ikke denne gangen klarte jeg å dy meg når jeg fant disse fine sølveggene på Indiska, og en pakke med verdens kuleste vase fra Bloomingville// nettbutikken Keiserens nye trær lå og ventet nede på Postkontoret! Da klødde det i pynte-fingerne, og dermed ble det påskepynting på forskudd her i Syrinveien 3 i år også!

Fant akkurat ut av at jeg er med i finalen med bidraget mitt "Jenteparty" i månedens utfordring på NIB, blir selvfølgelig hoppende glad for om du har lyst til å stemme på meg HER!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...