lørdag 12. januar 2013

Longboard & Mamaboard

Skrev litt om interiør og gjenstander med affeksjonsverdi i innlegget "From Within" tidligere i uken, og i dag viser jeg frem nettopp en slik ting- nemlig denne longboard-plata fra Slipstream Longboards. Som akkurat har fått flytte inn på tømmerveggen i stua. Dette er et fint minne fra mine år i skate - og snowboardbransjen, og i tillegg er den både fin å se på og litt unik i interiørsammenheng.

Kan nesten ikke vente med å børste støvet av brettet mitt til våren, og har i tillegg planer om å gå til innkjøp av et Mama-board. (Hi-hi!) Flaks for meg at jeg har TFK-vogn, så jeg kan cruise rundt med Herman på dette:-)


Trenger uansett et søsken-brett til vogna, så kommer til å gå til anskaffelse av dette brettet! Noen som har erfaringer med dette?


.

4 kommentarer:

  1. Sånt vil jeg også ha! Kan du lære meg?
    Elin

    SvarSlett
  2. Klart det, Elin! Cruise over Ypsilon på mamaboard med vind i håret, sol i fjeset og iskaffe i cup-holderen i August? ;-)

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Jeg har brukt mamaboard`et som søskenbrett i over halvannet år og er super fornøyd :D
    Eldstemann får mye oppmerksomhet fra de andre barna når han blir hentet i bhg, og kan "skate" hjem, er jo mye kulere enn et vanlig søskenbrett også da!
    Jeg har også brukt det litt selv, og må jo innrømme at det er ganske så moro for mor også ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...