lørdag 17. mars 2012

Silver

 For en gangs skyld har jeg klart å være ganske tro mot et tema, og fargepaletten på soverommet går strengt i hvitt og sølv og grått. Jeg har det med å bli dratt mot alle farger, men denne gangen har jeg klart å styre meg- bare et par fløyelstrukkede sukkertøy av noen kleshengere er eneste fargeinnslag som forløpelig har sluppet gjennom nåløyet. Jeg er av typen som MÅ sove i hvitt og lyst sengetøy, klarer faktisk ikke å sove i et rom med mye farger og støy. Så hvitt må det være! Med det lite innslag av sølv.
Lykter jeg har fra gammelt av/ Puter selvsydd, DAY og Kid/ Knaggrekke Home&Cottage/ Duftlys True Grace/ Sølvegg Sia/ Rammer Bloomingville (somjeg ennå ikke har fått somlet meg til å sette bilder i, men som snart skal fylles av mine ene (og snart andre) sønn;-) Og den fantastiske lampen "Rimfrost" fra IKEA som jeg kjøpte for nærmest slikk og ingenting for mange år siden (i underkant av 300 kr. mener jeg å huske). Som av en eller annen merkelig grunn ser ut til å ha utgått fra varesortimentet.. 










1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...