mandag 7. november 2011

Før-julsstemning hos Bolina

På Lørdag fikk jeg endelig tid til å avlegge et aldri så lite besøk på min absolutte favorittbutikk; Bolina. Her i Drammen er jeg så heldig å ha flere fine interiørbutikker i umiddelbar nærhet, men det er noe ekstra spesielt med de store, fine interiørbutikkene i "storbyen", og etter at både Shabby og Kvist forsvant har Bolina på Stabekk seilt opp som min favoritt- butikk nr.1! Med snille besteforeldre som satt barnevakt kunne jeg gå og kikke i ro og fred (for tro meg: her vil du IKKE ha med barn som kan gå selv!!) og snuse inn duftene av granbar, duftlys og før- julsstemning med begge armene fri...(Eller dvs: De tviholdt på lommeboken). Men dette ble likevel med i handleposen denne gangen- fullstendig unyttig men akk så deilig;


Liten sink-lykt fra Madame Stoltz, 49,-

Deilig håndsåpe Savon De Marseille med oliven og lavendel. Hverdags-luksus!

Søt stjerne av hvite knapper, 59,- De hadde mange lignende i både hjerter og stjerner i forskjellige kreative materialer

Og, jadda! Vi kaster oss på rosa-tape trenden. Nå skal det teipes i rååååsa fremover! mt- tape, 29,-


Liten porselens-knagg fra Rie Elise Larsen, 59,- Ugla skal få flytte inn på badet

Alltid fine og inspirerende utstillingsvindu. Julestemningen var på plass, sammen med masse tente lys, julekuler, pynt, og koselig stemningsfull musikk!
Anbefaler alle å ta turen innom om du skulle være i traktene eller tilfeldigvis suse forbi på E18. Bolina holder til i Gamle Drammensvei 38 på Stabekk, ett minutt fra motorveien. Butikken er i en liga helt for seg selv etter min mening, er alltid super-inspirerende både på interiør - og klesfronen. De har nemlig også masse fine klær fra bl.a Acne og Isabell Marant. Om du ikke har mulighet å stikke innom så har de heldigvis nettbutikk, se link over!


3 kommentarer:

  1. Sissel Myrbakken Sæther7. november 2011 kl. 18:09

    Du har virkelig slått deg på interiør-kunsten! Når kommer det innvitasjon til å se på dette vakre hjemmet, servering av trendy bakverk og utprøving av eksklusiv hverdagssåpe? ;))

    SvarSlett
  2. Den kommer! Men godt du minner meg på det!! Hva med litt Julegløgg og utprøving av luksussåpe i slutten av måneden med unga? Skal lage en liten invite:-) Her i Syrinveien 3 er det store prosjekter på gang med utskifting av vinduer og maling av gulv, men før det blir for travelt i før-juls tida passer jo fint??

    SvarSlett
  3. Sissel Myrbakken Sæther8. november 2011 kl. 19:20

    det høres konge ut! Må bare melde at jeg er opptatt både fredag, lørdag og søndag 25-27 nov da jeg sitter i julemessekomiteen i barnehagen. Velkommen til julemesse på søndagen!! Kan på fredag på dagen tror jeg, men du jobber vel og sliter da kanskje;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...