fredag 29. juli 2011

Kjøkkenet i Syrinveien 3

Siden jeg har lagt ut mange detalj- bilder her på bloggen, tenkte jeg å vise et ROM her i Syrinveien 3; nemlig kjøkkenet. Ikke et heeelt rom, da litt småting på kjøkkenet gjenstår, som nye fliser oppå flis og nye lift-gardiner. Tømmerveggene nedenfor skal også under penselen neste uke- og bli lyse-grå. Venter heller med å vise hele kjøkkenet da!
Jeg har O.P.P.H.E.N.G i lamper og bokstavelig talt løøøp/ vraltet meg høygravid avgårde og kjøpte denne samme dagen som huset ble vårt!  Med et gammelt hus med rosett i taket og full takhøyde MÅTTE jeg ha meg denne  4- lags skjellampen fra Hus&Hage i Drammen jeg hadde siklet på lenge.. Var selvfølgelig ikke fornøyd med bare 1, så noen uker senere havnet også en mindre utgave på badet..







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...